facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

PILU…Banduan Paling Cantik Yang Akan Menjalani Hukuman Mati Ini Telah Meminta Satu Permintaan Untuk Mencabut “Sesuatu” Dari Dalam Tubuhnya Sebelum Dia Dihukum Gantung…Inilah Yang Terjadi…!!!


gambar hiasan
Sedih! Band Paling Cantik Yang Akan Dibunuh Penalti Ia Permintaan Satu Permintaan Untuk Menarik “Perkara Ini” Dari Tubuh Sebelum Ia Di hentikan …
Namanya adalah Taojing. Dia seorang wanita cantik yang lahir pada tahun 1971 di selatan Yunnan. Taojing sepatutnya seperti kebanyakan wanita yang mendapat cinta dan kasih sayang dari ibu bapa mereka. Tetapi, nasib berkata yang lain …
Ibu bapa Taojing bercerai. Walau bagaimana pun, Taojing berkeras untuk tinggal di Yunnan. Dia membuka salun di sana. Tetapi, sekali lagi Taojing bertemu dengan seorang lelaki yang mengubah hidup nya. Lelaki itu ialah Yangmou, seorang peniaga dadah.
Pertama, karena Taoqing belum pernah mengalami hal ini, ia tertipu rayuan manis Yangmou untuk menjadi kekasih nya. Karena tertipu oleh cinta, Taoqing bersedia ikut Yangmou pindah ke luar kota dan masuk ke jebakan yang sudah di rancang Yangmou dengan sangat rapi.

0 Response to "PILU…Banduan Paling Cantik Yang Akan Menjalani Hukuman Mati Ini Telah Meminta Satu Permintaan Untuk Mencabut “Sesuatu” Dari Dalam Tubuhnya Sebelum Dia Dihukum Gantung…Inilah Yang Terjadi…!!!"

Post a Comment